söndag, maj 06, 2012

Uppdatering

Jag fyller år på torsdag, hela 30 år. Det känns mycket konstigt, jag har ju knappt gjort något med mitt liv. Jo, det har jag, men man är aldrig nöjd och det är väl bra? Jag har pluggat, har ett bra jobb, sambo, fint hus, och allt det andra..  brabra.
Mina föräldrar var nere förra helgen och firade mig, även mormor var med även om hon är gammal och skröpplig. Det var trevligt, jag fick fina presenter och det känns lite dumt att få saker då jag kan köpa det mesta själv. Vi hade en trevlig helg!

Nästa helg är det dags för Göteborgsvarvet och både jag och sambon är anmälda. Tyvärr är vi skadade (sambon är förkyld nu också) så vi har avbokat den resan. Dumt att springa en halvmara skadad. Om två veckor är det orientering i Mora och då måste vi vara pigga och krya i kroppen.

Dags att sussa snart, måndag imorgon igen...  jag längtar efter lite semester nu.

Inga kommentarer: