söndag, mars 07, 2010

Jobbhelg

Igår jobbade jag min allra sista lördag inför sommaren. Nästa gång jag jobbar lördag blir i september tror jag. Känns riktigt bra :) När jag kom hem från jobbet igår åt vi lite snabbt lunch och sedan begav vi oss ut och körde lite med våran nya bil. Den är riktigt fin! Vi åkte iof bara runt på olika köpcentra som finns här i stan. Började på Erikslund där J ville gå på Intersport och Mediamarkt. Jag tror vi varit på Mediamarkt varje helg den senaste månaden. Har ju letat efter en spis som vi köpte där förra helgen. Idag köpte J en ny rakapparat. Sen åkte vi vidare till Hälla där Ikea och Maxi väntade. På ikea fyndade vi en tavla, ett nytt sidobord och lite mer. Lördagen var riktigt trevlig.

Idag har vi mest kollat på Vasaloppet. Slöat, lagt lite pussel samtidigt. Ikväll blir det film och restaurangbesök. Vi ska se Shutters Island och jag tror det blir en kina- eller thairestaurang ikväll.

Jag är fortfarande förkyld, men mår lite bättre.

Inga kommentarer: