fredag, mars 12, 2010

Ledig fredag

Idag är jag ledig! Hurra, hurra. Jag ska luncha på stan med J. Det lutar mot en libanesisk restaurang. Jag tänkte gå en runda på stan, städa lite mm. Ska även ringa till några målare och kolla hur mycket det kostar att tapetsera om i kök och hall. Vi börjar få hyfsad ordning här i lägenheten nu. Det är roligt att äga sin egen lägenhet och kunna bestämma själv vilka tapeter och spis mm, man vill ha.

Jag är fortfarande krasslig, när ska jag bli frisk? Jag har snytit mig så mycket att min näsa är alldeles sårig. Mina kollegor skämtade om att jag varit ute och slagits. Min näsa är jätteröd!

I helgen är det orientering som gäller, ikväll blir det nattorientering, och imorgon och söndag förmiddag. Återstår att se om jag kan vara med, ska försöka kurera mig ännu mer idag.

Imorgon eftermiddag åker vi en sväng till Stockholm. Ska bli roligt, det roligaste är väl att åka långt i våran nya bil. :)

Inga kommentarer: